Yes, je hebt iets verkocht! Bekijk hieronder de stappen die je moet doorlopen om je bestelling succesvol te verwerken. 

1. Log in op je verkoopaccount. 

2. Ga naar bestellingen > Mijn bestellingen en open de bestelling die niet is binnengekomen. 

3. Controleer de bestelling. Klopt de bestellingen? Dan kun je de bestelling afronden door op accepteren te klikken. Is het plotseling toch niet mogelijk om de bestelling nog te leveren? Klik dan op annuleren en selecteer de reden van annulering. De klant krijg zijn geld terug. 

4. 

 

 

Lees hieronder welke stappen je moet volgen om de bestelling te voltooien:

  1. Log inop je verkopersportaal en ga naar > Mijn bestellingen 
  2. Open en controleer de bestelling. Klopt de bestelling? Dan kun je de bestelling afronden door opaccepterente klikken en de verzendmethode te selecteren. 
  3. De bestelling is nu klaar omopgehaald te worden of te verzenden. Heeft de klant gekozen voor bezorging? Zorg er dan voor dat het pakket stevig verpakt is. 

Let op: indien de bestelling wordt opgehaald, dien je na het ophalen de afleverdatum in te vullen bij de geplaatste bestelling. Dit zorgt ervoor dat  de bestelling is voltooid en de uitbetaling in gang wordt gezet. Bij een bezorging gaat dit automatisch

 

Stap 1: accepteer of weiger bestelling

Stap 2a: Je hebt de bestelling geweigerd, klant wordt geïnformeerd en terugbetaling wordt in gang gezet

Stap 2b: Je hebt de bestelling goedgekeurd

 

Instructies verzenden bestelling

 

 

Instructies ophalen bestelling